MediaWatch

Jysk Fynske Medier opkøber national salgskanal for radiostationer

Dansk Radio Reklame overtages af landets næststørste privatejede mediekoncern, Jysk Fynske Medier, som samtidig opsiger aftale med Bauer Media om landsdækkende annoncesalg.

Jysk Fynske Medier overtager annonceselskab. | Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen

Jysk Fynske Medier tager Dansk Radio Reklame under vingerne for en ikke oplyst købspris. Det fremgår af en pressemeddelelse fra koncernen fredag.

Dansk Radio Reklame står for at sælge reklamespots på en række lokale radiostationer i hele landet til nationale annoncører. I forbindelse med overtagelsen opsiger Jysk Fynske Medier en aftale med Bauer Media, som har varetaget mediekoncernens landsdækkende annoncesalg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Tidligere Loud-direktør lancerer nyhedspodcast

Pengene til lanceringen af projektet er de tre måneders løn, som Rasmus Mark Pedersen fik efter at være blevet fyret fra det tidligere Radio Loud. Om et halvt år skal podcasten have økonomi til at ansætte flere medarbejdere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs