MediaWatch

Podcastselskab søsætter nyt værktøj til abonnementsbaserede udgivelser

Indhold og fordele, som er forbeholdt betalende lyttere, er i centrum for et nyt værktøj, som svenske Acast lancerer.

Foto: PR/Acast

Acast, der beskæftiger sig med podcast og har hjemme i Sverige, lancerer et nyt værktøj, der har som formål at gøre det nemmere for podcastproducenter at stille indhold til rådighed for betalende lyttere på tværs af platforme. Det oplyser Acast i en meddelelse.

Værktøjet har fået navnet Acast+. Med det kan producenter eksempelvis give betalende lyttere adgang til eksklusivt indhold, annoncefrie udgaver af deres podcastepisoder eller tidligere adgang til indhold end gratister.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs