Podcastselskab søsætter nyt værktøj til abonnementsbaserede udgivelser

Indhold og fordele, som er forbeholdt betalende lyttere, er i centrum for et nyt værktøj, som svenske Acast lancerer.
Foto: PR/Acast
Foto: PR/Acast

Acast, der beskæftiger sig med podcast og har hjemme i Sverige, lancerer et nyt værktøj, der har som formål at gøre det nemmere for podcastproducenter at stille indhold til rådighed for betalende lyttere på tværs af platforme. Det oplyser Acast i en meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også