Bauer Medias programmatiske salg er i fremgang – men halter stadig efter målsætning

Siden 2019 har radiokoncernen bag bl.a. Nova forsøgt at sparke gang i det programmatiske annoncesalg. Det går fremad, men endnu er ambitionen ikke nået, oplyser kommerciel digital chef, der dog skruer op for forvetningerne. Coronakrise og teknisk knas er en del af baggrunden.
Foto: PR/Bauer Media Group
Foto: PR/Bauer Media Group

Det var med en ambition om, at programmatisk annoncesalg skulle vokse, at Bauer Media, landets største kommercielle radioselskab, i begyndelsen af 2019 satte en ny programmatisk platform i søen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også