Bauer vil sætte skub i digitalt radiomarked – og inviterer branchen indenfor

Der er ikke de store summer at hente i digital radioannoncering, men hvis det står til Bauer Media, så skal markedet vokse. Eksterne partnere inviteres indenfor bl.a. til programmatisk salg, som får chef hentet fra Aller Media.
Tobias Nielsen, COO, Bauer Media. | Foto: PR/Bauer Media
Tobias Nielsen, COO, Bauer Media. | Foto: PR/Bauer Media

Markedet for digital radio-annoncering skal have et spark bagi, og med dét formål søsætter Bauer Media, Danmarks største kommercielle radioaktør, en ny digital strategi og hyrer nye chefkræfter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også