Loud er lillebror: Ny medejer har 40 gange flere podcastlytninger

Radio Louds lyttertal på podcast er i fremgang, men udgangspunktet er lavt trods tilstedeværelsen på DAB. Chef for DR Medieforskning peger på, at det er vanskeligt at opbygge store lytterskarer på podcast fra bunden.
Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix
Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix

Flere og flere lytter til Radio Louds produktioner som podcast, og antallet af ugentlige lytninger er på omkring 11.000. Det fortalte Ann Lykke Davidsen, direktør for radiokanalen, mandag til MediaWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også