MediaWatch

Loud-direktør løfter sløret for podcast-tal: "Det vigtigste er, at det langsomt stiger"

Indholdet på Radio Loud skal i langt højere grad fødes til flere platforme end flowradio fremover, siger direktør, der samtidig sætter tal på podcastlytningen for første gang.

"Vi synes ikke, at tallet er højt nok, men det vigtigste for os er, at vi kan se, at det langsomt stiger," siger Radio Louds direktør, Ann Lykke Davidsen, om kanalens podcasttal. | Foto: Agnete Schlichtkrull/DR

Efter et halvt år i luften skærper Radio Loud sit fokus og sender kanalen ud i en digital udvikling, der bl.a. indebærer indhold, der i højere grad skal udvikles til at leve gennem podcast og sociale medier frem for flow-radio.

Ifølge kanalens direktør, Ann Lykke Davidsen, handler det om, at radiostationen skal opfattes som mere end blot en radiokanal, og skridtet er ifølge direktøren det næste lag, der skal bygges på det fundament, der er lagt det seneste halve år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs