Loud-direktør løfter sløret for podcast-tal: "Det vigtigste er, at det langsomt stiger"

Indholdet på Radio Loud skal i langt højere grad fødes til flere platforme end flowradio fremover, siger direktør, der samtidig sætter tal på podcastlytningen for første gang.
"Vi synes ikke, at tallet er højt nok, men det vigtigste for os er, at vi kan se, at det langsomt stiger," siger Radio Louds direktør, Ann Lykke Davidsen, om kanalens podcasttal. | Foto: Agnete Schlichtkrull/DR
"Vi synes ikke, at tallet er højt nok, men det vigtigste for os er, at vi kan se, at det langsomt stiger," siger Radio Louds direktør, Ann Lykke Davidsen, om kanalens podcasttal. | Foto: Agnete Schlichtkrull/DR

Efter et halvt år i luften skærper Radio Loud sit fokus og sender kanalen ud i en digital udvikling, der bl.a. indebærer indhold, der i højere grad skal udvikles til at leve gennem podcast og sociale medier frem for flow-radio.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også