MediaWatch

Loud går efter lancering 1. april – men sætter ikke "himmel og jord i bevægelse for det"

Corona-begrænsninger er ifølge direktør et skår i glæden for Radio Loud, der efter planen går i luften om knap tre uger. Planen er at holde fast i lanceringsdatoen, men det største fokus er at "udvise respekt over for ikke at sprede nogen smitte," siger direktør.

Louds adm. direktør Ann Lykke Davidsen. | Foto: Agnete Schlichtkrull/DR

De nye foranstaltninger til bekæmpelse af coronaudbruddet rokker ikke umiddelbart ved planerne om at lancere den nye radiokanal Loud 1. april. Sådan lyder forventningen fra ungdomskanalens adm. direktør Ann Lykke Davidsen, som onsdag eftermiddag bad alle journalister arbejde hjemmefra.

"Vi planlægger stadigvæk efter at lancere, vi planlægger stadigvæk efter at gå live, og så har vi en backup med nogle forproducerede programmer. Så planen er at gå i luften 1. april, men der kan være uforudsete afhængigheder, som jeg ikke er herre over, og derfor kan jeg jo ikke stille nogen garantier," siger Ann Lykke Davidsen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opskalering i Egmont, tv-tal fra året der gik og oprustning på cybersikkerhed har været med til at sætte farve på denne uge i den danske mediebranche. Få overblik over paletten med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs