Radiodays sætter fokus på podcastøkonomi og nye spillere i lydmarkedet

Den voksende digitale lytning af radio og podcast er et gennemgående tema under konferencen Radiodays, der finder sted fredag i København. Radiochefer, Podimo-stiftere, podcast-analytikere og kulturministeren er på programmet.
Foto: Per Folkver
Foto: Per Folkver

Når Radiodays løber af stablen fredag, bliver der bl.a. sat fokus på trends inden for podcasting, muligheder for finansiering, unges forbrug af audio og de nye spillere, som dukker op i markedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også