Mange timers live-radio og kendte kulturpartnere skal løfte radiobejlers bud

En række kulturaktørers input skal være med til at forme indholdet på kanal, der med særligt den yngre målgruppe for øje vil byde ind på digital public service-sendetilladelse. Ledelseshold og flere værter er på plads, siger direktør.
Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix
Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix

Loud bliver navnet på en ny landsdækkende, digital radiokanal – i hvert fald hvis det står til de lokalradioer og kulturaktører, der er med som ejere og partnere bag en ansøgning i nyt radioudbud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også