MediaWatch

NENT vil slå rødder på det danske radiomarked – med eller uden FM4

Med interessen for at byde ind på FM4 genopliver NENT ambitionerne om at udvide den skandinaviske radioforretning til Danmark og dermed få fuld plade i de tre lande – og det står og falder ikke med afgørelsen om kanalen, Radio24syv i dag sender på.

Foto: PR/MTG

Den faste holdeplads for topfodbold, sport og underholdnig vil have fat i mere end tv-seerne på det danske marked.

Nordic Entertainment Group (NENT) har gennem årene opbygget et fast tv-publikum på TV3-kanalerne med bl.a. Premier Legaue og Champions League og "Robinson Ekspeditionen" og "Paradise Hotel" på programmet. Men selskabet vi også ramme danske lyttere og opbygge en position på radiomarkedet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Organisationer: EU-afgørelse baner vej for digital nulmoms på magasiner

EU's ministerråd har godkendt en ændring af et momsdirektiv, som giver EU's medlemslande større fleksibilitet i forhold til at indføre fx nulmoms. Ifølge Danske Medier, Grakom og Dansk Erhverv er det et grønt lys fra EU-side til at udvide digital nulmoms til digitale magasiner i Danmark.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs