Coops tilbudsavis trumfer fortsat de digitale kanaler

De digitale annonceplatforme vokser i betydning, men de klassiske tilbudsaviser tegner sig stadig for størstedelen af Coops marketingsbudget.
Foto: Magnus Møller/Polfoto
Foto: Magnus Møller/Polfoto

[fakta-2]For store dele af mediebranchen har annoncemarkedet været fyldt med kvaler den seneste årrække. Tilbagegangen i printannonceringen er tilsyneladende ustoppelig, og de digitale kanaler har ikke formået at tage over, når det kommer til indtjeningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også