
Egmonts satsning på content marketing ser ud til at give pote, skriver Kampanje. Sidste år købte mediekoncernen 50,1 pct. af aktierne i det norske content marketing-bureau Sempro.
2015-regnskabet viser, at selskabet sidste år øgede omsætningen med godt 60 pct., så den landede på 44,8 mio. norske kr. (35,6 mio. kr.). På bundlinjen kom Sempro ud med et overskud på 3,9 mio. norske kr. (3,1 mio. kr.) før skat. Det er en forbedring på 1,4 mio. kr. sammenlignet med året forinden, hvor overskuddet blev på 2,1 mio. norske kr. (1,7 mio. kr.).
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app