Egmont Publishing vil omsætte for 1 milliard på e-handel

Overskuddet voksede i Egmonts magasinforretning i 2015, der bød på investeringer i e-handel og content marketing trækker resultatet op.

2015 var et godt år for bundlinjen i Egmont Publishing. Den landede på 270 mio. kr. før finansielle poster, og det var 16 mio. kr. bedre end året før. Det gør samtidig Egmont Publishing til det medlem af Egmont-familien, der bidrager med flest penge til bundlinjen i koncernen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

TV 2's årsregnskab gav anledning til flere tophistorier fra MediaWatch i ugens løb. | Foto: Pr/ Tv 2 Danmark

Briefing: Ugen i mediebranchen