Kommunikations-bureauer slår sig sammen

Lead Agency og Kasters fusionerer og bliver et af landets største kommunikationshuse målt på omsætning.
Søren Kaster bliver adm. direktør i Lead Agency. | Foto: PR
Søren Kaster bliver adm. direktør i Lead Agency. | Foto: PR

De to kommunikationsbureauer Kasters og Lead Agency har fra årets start slået sig sammen og skabt en fælles virksomhed. Det skriver Markedsføring.dk.

Det nye kommunikationshus fortsætter under navnet Lead Agency, og det bliver med en omsætning på mere end 30 mio. kr. et af Danmarks største.  

"Både danske og udenlandske virksomheder efterspørger i stigende grad en rådgivning, man sagtens kan kalde dansk: At kommunikationen er enkel og ansvarlig og ikke bare leverer mere støj til medieverdenen. Målet er derfor mere end blot at levere kommunikationsydelser. Det nye LEAD vil sætte dagsordener med alt det, vi gør, og vi vil flytte mennesker og organisationer," siger Kresten Schultz Jørgensen, adm. direktør i LEAD Agency, i en pressemeddelelse.

Han fortsætter som majoritetsejer og ledende partner med ansvar for kvalitet og udvikling. Stifter og adm. direktør i Kasters, Søren Kaster, bliver adm. direktør og får ansvar for salg sammen med Eva Svavars Frandsen. Hun vil stå for den daglige ledelse sammen med Anita Baun Hørdum og Barbara Saitta Bregendal.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også