MediaWatch

Kommunikations-bureauer slår sig sammen

Lead Agency og Kasters fusionerer og bliver et af landets største kommunikationshuse målt på omsætning.

Søren Kaster bliver adm. direktør i Lead Agency. Foto: PR

De to kommunikationsbureauer Kasters og Lead Agency har fra årets start slået sig sammen og skabt en fælles virksomhed. Det skriver Markedsføring.dk.

Det nye kommunikationshus fortsætter under navnet Lead Agency, og det bliver med en omsætning på mere end 30 mio. kr. et af Danmarks største.

"Både danske og udenlandske virksomheder efterspørger i stigende grad en rådgivning, man sagtens kan kalde dansk: At kommunikationen er enkel og ansvarlig og ikke bare leverer mere støj til medieverdenen. Målet er derfor mere end blot at levere kommunikationsydelser. Det nye LEAD vil sætte dagsordener med alt det, vi gør, og vi vil flytte mennesker og organisationer," siger Kresten Schultz Jørgensen, adm. direktør i LEAD Agency, i en pressemeddelelse.

Han fortsætter som majoritetsejer og ledende partner med ansvar for kvalitet og udvikling. Stifter og adm. direktør i Kasters, Søren Kaster, bliver adm. direktør og får ansvar for salg sammen med Eva Svavars Frandsen. Hun vil stå for den daglige ledelse sammen med Anita Baun Hørdum og Barbara Saitta Bregendal.

Forsiden lige nu

Weekendavisen skal have ny formand

De seneste ledelsesskift i Berlingske Media giver også udskiftninger i flere af koncernens selskabers bestyrelser, herunder Weekendavisens.

Nye Borgerlige på vej med eget medie

I rækken af politiske partier, der selv laver medieproduktioner, barsler Nye Borgerlige med et digitalt medietiltag, der skal i luften inden næste valg.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere