MediaWatch

Ebay Danmark satser på datadrevent annoncesalg

Med to nyansættelser opruster Ebay Danmark brugen af datadrevent salg til annoncekampagner på DBA og Bilbasen.

Datadrevent annoncesalg skal løfte omsætningen på DBA og Bilbasen. Samtidig vil Ebay Danmark, der står bag de to sites, styrke samarbejdet på tværs af virksomhedens mediebureauer. Derfor har Ebay Danmark hentet to nye profiler at styrke mediesalget.

Nikolaj Lysgaard Andersen er tiltrådt som Head of Client Management. Han kommer fra en rolle som Programmatic Lead hos Microsoft.

”Nikolaj er en af de få medieprofiler i Danmark, der evner at kombinere et kommercielt fokus med en stærk teknisk og analytisk indsigt i den mere databaserede medieværdikæde, og vi er meget stolte af at have fået ham med på vores hold. Nikolaj kommer med helt unikke kompetencer, som i den grad vil være med til at løfte vores ambitioner og arbejde inden for mediasales”, siger Heine Jørgensen, kommerciel direktør hos eBay Danmark, i en pressemeddelelse.

Udover Nikolaj Lysgaard Andersen har Ebay Danmark fået tilgang Mikala Krüger som key account manager. Hun skal fremover fokusere på optimering af relationer og omsætningsudvikling af Ebay Danmarks mediebureauer.

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs