MediaWatch

Advice vokser men høster mindre overskud

Salget steg, men bundlinjen faldt i 2013 for kommunikationsbureauet Advice, der lagde hårdt ud og måtte tilpasse i løbet af året.

Espen Højlund, adm. direktør for Advice.

Indtjeningen vokser 10 pct., men resultatet faldt med knapt en tredjedel i kommunikationsbureauet Advice i 2013 - første år for virksomhedens nye strategi om at arbejde på tværs af marketing, kommunikation, PR og forretningsudvikling.  

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 Play runder 1 mio. abonnenter

TV 2 er nået et skridt nærmere sit 2025-mål om at nå 1,3 mio. abonnenter på streamingtjenesten TV 2 Play. Fokus hos den statsejede tv-station ligger i de kommende år på indholdsinvesteringer og digital udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs