Advice vokser men høster mindre overskud

Salget steg, men bundlinjen faldt i 2013 for kommunikationsbureauet Advice, der lagde hårdt ud og måtte tilpasse i løbet af året.
Espen Højlund, adm. direktør for Advice.
Espen Højlund, adm. direktør for Advice.

Indtjeningen vokser 10 pct., men resultatet faldt med knapt en tredjedel i kommunikationsbureauet Advice i 2013 - første år for virksomhedens nye strategi om at arbejde på tværs af marketing, kommunikation, PR og forretningsudvikling.  

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også