MediaWatch

Gallup dropper 'Trendsanalysen' efter 27 år

Gallup har i 2013 droppet at producere og udgive 'Trendsanalysen' - annoncemarkedets årlige pejling på det forestående år.

Gallup har i 2013 droppet at producere og udgive annoncemarkedets store årlig pejling på det forestående år, Trendsanalysen.

Efter 27 års tjeneste på det område har Gallup besluttet, at nok er nok. Man har valgt at stoppe med Trendsanalysen, oplyser direktør Morten Kroman-Larsen, Gallup.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs