Oxymoron skifter navn og rykker rundt i toppen

Kommunikationsbureauet tager nyt navn efter de to ledende partneres efternavne, og udvider sin partnerkreds. Kresten Schultz-Jørgensen stopper som adm. direktør, men fortsætter som bestyrelsesformand.
Foto: Schultz J & Goll / PR
Foto: Schultz J & Goll / PR

Bureauet Oxymoron udvider sin partnerkreds fra to til tre og ændrer navn til Schultz J & Goll, skriver K-Forum.

Samtidig bliver partner og medejer Peter Goll selskabets adm. direktør, hvor han erstatter Kresten Schultz-Jørgensen, som dog bliver i selskabet som bestyrelsesformand. Dertil indtræder Louise Helstrup Guldager i partnerkredsen, hvilket skal styrke bureauets kriserådgivnings- og PR-kapacitet.

Rebrandingen og udvidelsen kommer efter et par år med stærk omsætningsvækst for selskabet, der blev stiftet i 2018 af Kresten Schultz-Jørgensen, skriver K-Forum.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også