Ny måling af outdoorreklamer udvides til storcentre

Efter outdoorselskaber tidligere på året blev enige om at forny og målrette målingen af reklamer i bybilledet bliver landets storcentre nu også føjet til dataindsamlingen.
Foto: Louise Herrche Serup/Ritzau Scanpix
Foto: Louise Herrche Serup/Ritzau Scanpix

I efteråret blev en ny målemetode til outdooreklamer præsenteret, og det danner nu grundlag for en udvidelse af målingen, så også reklamer i storcentre kommer med. Det oplyser Kantar Gallup, der står for målingen, og outdoorselskaberne AFA JCDecaux, Clear Channel og Ocean Outdoor i en meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også