Norges største mediehus udvider med milliardkøb

Det norske mediehus Schibsted udvider sin position i Finland med opkøb af annonceselskab. Det sender Schibsted op på en rækkevidde på 44 millioner finske besøgende hver dag.
Foto: Schibsted/PR
Foto: Schibsted/PR

Efter milliardkøb udvider Norges største mediehus Schibsted, der bl.a. også står bag aviserne Verdens Gang, Aftenposten og Aftonbladet, sin portefølje af annonceselskaber med finske Oikotie, der dermed bliver det andet finske selskab under mediekoncernen. Det skriver Kampanje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også