Bureauers digitale annonceindkøb falder for første gang i årevis

Efter konstant vækst i en længere årrække nåede mediebureauernes digitale indkøb et mætningspunkt i første kvartal - hvor der for første gang blev investeret mindre i digitale kanaler end året før.
Foto: /ritzau scanpix/Jens Dresling
Foto: /ritzau scanpix/Jens Dresling

For første gang i årevis knækkede den digitale vækst på annoncemarkedet i første kvartal - i hvert fald, når man kigger på den omsætning, som mediebureauerne står for.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også