"Vi har aldrig sagt nej til så mange pitches, som vi har gjort i 2018"

Mediebureauet IUM er i gang med en transformation, der vil ændre hovedforretningen inden for få år, forventer adm. direktør: "Vi skal bygge en forretning på, at vi er rådgivere og ikke på eksekvering alene."
Heine Jørgensen, adm. direktør, IUM. | Foto: PR/Mediabrands
Heine Jørgensen, adm. direktør, IUM. | Foto: PR/Mediabrands
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

IUM er i en transformationsproces, hvor bureauet skal positionere sig i en ny rolle i værdikæden mellem annoncører og medier. Det fortæller IUM's adm. direktør, Heine Jørgensen, som MediaWatch har bedt give sit input til, hvor mediebureauerne er på vej hen i en tid, hvor teknologien er godt i gang med at udviske de gængse faggrænser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også