Home-kæden får ny marketing- og kommunikationschef

Ny chef for kommunikation og marketing i ejendomsmæglerkæden er netop tiltrådt. Han kommer fra en stilling som marketingdirektør i Hi-Fi Klubben.

Det bliver Mikkel Braae-Andersen, der fremover skal varetage kommunikationen og marketingindsatsen i ejendomsmæglerkæden Home. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Han har hidtil været marketingdirektør i Hi-Fi Klubben, der som Home består af en række franchiseforretninger. Tidligere har Mikkel Braae-Andersen bl.a. været souschef og konstitueret chef på Aarhus Teater.

"Jeg har ikke dybt kendskab til mæglerbranchen, men min oplevelse set udefra er, at Home allerede nu har det bedste, stærkeste og mest interessante brand, så jeg går både ydmyg og med stor ihærdighed til opgaven med at udvikle Home yderligere," udtaler Mikkel Braae-Andersen i meddelelsen.

Home-kæden dækker over 166 mæglere og mere end 900 medarbejdere.

"Tv er lige nu i en brydningsfase" 

Del artikel

Relaterede artikler:

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også





Jyllands-Posten med domicil i Aarhus er blandt medierne, der nu er ude i anden runde af besparelser på ét år. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Briefing: Ugen i mediebranchen

For abonnenter