MediaWatch

Ny direktør i Dansk Annoncørforening

Godt fire måneder efter den sidste direktør forlod stillingen, har Dansk Annoncørforening sat navn på hans afløser.

Dansk Annoncørforening står bl.a. bag Danish Digital Award | Foto: Screenshot

Dansk Annoncørforening får for anden gang inden for det seneste år ny direktør. Det skriver foreningen i sit nyhedsbrev.

Det bliver Holger Wilcks, 49 år, der overtager direktørposten, efter Torben Rønler stoppede i maj efter et halvt år i stolen. Holger Wilcks er uddannet cand.merc. og har senest arbejdet som selvstændig konsulent inden for marketing og strategi. Han er tidligere marketingchef i  CBB Mobil og har derudover en fortid som tekstforfatter i flere reklamebureauer.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Nent udfaser Viafree og går i partnerskab med ViacomCBS

Nent trækker i 2022 stikket på sin reklamefinansierede streamingplatform i Norden, Viafree, til fordel for et partnerskab med en af verdens spillere inden for annoncefinansieret streaming. Nent skal fortsat stå for lokalt annoncesalg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs