Gyldendal samler digitale kræfter hos ny forlagsdirektør

Ny struktur samler digitale kræfter i Gyldendal Forlag under ny direktør og lægger forretningsstrategisk område ned. Topchef vil ikke uddybe afsked med direktør efter kun et år på posten.
Elisabeth Nøjgaard har været i Gyldendal siden 1999. | Foto: Robin Skjoldborg/Gyldendal
Elisabeth Nøjgaard har været i Gyldendal siden 1999. | Foto: Robin Skjoldborg/Gyldendal

Landets største forlag indleder året med en omorganisering og udskiftning i ledelsen. Tidligere på ugen meddelte forlaget, at koncerndirektør Erik Harr efter bare ét år stopper på posten som direktør for Gyldendal Forlag, der rummer Gyldendals mest prestigefulde og profilerende forretning - bogsalget på det private marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også