Mediekommentator bliver chefredaktør for nyt medie

Mediesociolog og -kommentator Søren Schultz Jørgensen skal stå i spidsen for mediet Vid & Sans, som Aarhus Universitetsforlag har fået milionstøtte til fra Innovationspuljen. Ambitionen er at skabe en nyhedsformidling, der på én gang er aktuel, forskningsbaseret og folkelig, siger chefredaktør.
Efter 15 år som selvstændig rådgiver med firmaet Kontrabande og mediekommentar med fast klumme i Politiken bliver Søren Schultz Jørgensen chefredaktør for det nye medie Vid & Sans. | Foto: PR/Aarhus Universitetsforlag
Efter 15 år som selvstændig rådgiver med firmaet Kontrabande og mediekommentar med fast klumme i Politiken bliver Søren Schultz Jørgensen chefredaktør for det nye medie Vid & Sans. | Foto: PR/Aarhus Universitetsforlag

Det bliver en velkendt medieprofil, der skal stå i spidsen for opbygningen af Aarhus Universitetsforlags kommende medie Vid & Sans.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også