Gyldendal-topchef: Streamingtjeneste skal sikre, vi ikke bliver kvalt af distributører

Ny streamingtjeneste med Gyldendal som hovedejer ser dagens lys. Den skal både skubbe på digital udvikling i forlaget og bygge værn mod presset fra udenlandske tjenester, der sætter sig på kontakten til læserne. Topchef tror på plads i markedet og vil have flere forlag om bord. Branchens nummer to takker nej til at gå samme vej.
Foto: Emma Sejersen/Ritzau Scanpix
Foto: Emma Sejersen/Ritzau Scanpix

Gyldendal er ved at tygge sig igennem en omfattende digitaliseringsstrategi. Over de seneste måneder er det mundet ud i en ny digital lydbogsproduktion Gyldendal Stereo og senest gjort online forfatterevents til et permanent format under navnet Gyldendal Stream.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også