MediaWatch

Hesseldahl: Vi har lavet de besparelser, der skulle til, for at trække Gyldendal ind i fremtiden

En beskæring af Gyldendals udgivelsesprogram på næsten 40 pct. var med til at sænke omsætningen i kerneforretningen sidste år, mens overskuddet steg. Det er efter planen og bogen, siger direktør, der samtidig afviser, at litterære ambitioner er vekslet for tunnelsyn på bundlinjen: "Det passer altså ikke, at vi ikke længere har fokus på det litterære".

Foto: Emma Sejersen/Ritzau Scanpix

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere