Lindhardt og Ringhof hæver toplinjen et nøk efter international udrulning

Cocktailen af en stabil printforretning og en dyr offensiv i det digitale forlag Saga, der er på 25 markeder, skubbede omsætningen opad for Lindhardt og Ringhof sidste år, mens bundlinjen faldt i forhold til højdespringet i 2018. 
Foto: PR/Lindhardt og Ringhof
Foto: PR/Lindhardt og Ringhof

Efter et investeringstungt år, hvor det digitale forlag Saga er blevet sendt ud på flere globale markeder, lagde Lindhardt og Ringhof godt ni millioner til omsætningen i 2019. Det oplyser det Egmont-ejede forlag i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også