Danske Medier og DJ efterlyser handling mod globalt indtog
![Foto: Flemming Leitorp](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8516228.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Lars%2520Werge%252002%2520-%2520%25C2%25A9%2520Flemming%2520Leitorp.jpg)
Der var en gang, hvor nyhedsmedierne selv sad på distributionen af avisen på tryk eller tv, og selv vidste mest om deres læsere og seere. Sådan er det ikke længere, og vidste vi det ikke i forvejen, så er det nu dokumenteret sort på hvidt i rapporten Globaliseringen af den danske mediebranche. Den tager et røntgenbillede af den danske mediebranches økosystem og viser den kraftige forgrening og indflydelse fra globale aktører, den digitale udvikling har skabt.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Mediebureauer sænker forventningerne til 2017
For abonnenter