Jp.dk styrker gratis del – for at få flere til at betale

Jyllands-Posten trykker på nyhedsspeederen og dedikerer flere kræfter til den gratis del af jp.dk. En nødvendig "omvej" for at få flere betalende kunder i butikken, siger ansv. chefredaktør Jacob Nybroe.
Foto: Casper Dalhoff/Polfoto
Foto: Casper Dalhoff/Polfoto

Otte måneder efter sin første arbejdsdag sætter ansvarshavende chefredaktør Jacob Nybroe ny kurs for jp.dk. Fra i dag er arbejdsgangen på den gratis del af sitet lagt om for at øge nyhedstempo og antal historier og dermed brugertal og trafik.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også