Mediehuse øjner ny forretning når posten parkerer budcyklen

Flere af mediehusenes distributionsselskaber ser mulighed for at udvide forretningen, når Postnord fra næste år stopper med at uddele ugeaviser og adresseløse reklamer.
Foto: CASPER DALHOFF/POLFOTO
Foto: CASPER DALHOFF/POLFOTO

Mediehuse som Politikens Lokalaviser og Sjællandske Medier skal på jagt efter en ny distributør, der kan omdele flere hundredetusinde ugeaviser, når posten næste år trækker sig fra den del af markedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også