Enkelte lyspunkter for aviser på et presset printmarked i 2017

Nogle annoncører er atter ved at få øjnene for printannoncers kvaliteter i et stadigt mere fragmenteret mediemarked. Printmarkedet for dagblade vil dog fortsat være i bakgear i 2017, vurderer mediebureauer.
En avis som Politiken kan måske se frem til fremgang på printmarkedet i 2017, vurderer mediebureau. | Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv
En avis som Politiken kan måske se frem til fremgang på printmarkedet i 2017, vurderer mediebureau. | Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv

Fremgang for nogle, tilbagegang for andre. Prognoserne for dagbladenes annoncesalg på print i 2017 er præget af en vis vankelmodighed, hvis man spørger kontaktdirektør hos mediebureauet Carat, Gitta Steffensen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også