Enkelte lyspunkter for aviser på et presset printmarked i 2017
![En avis som Politiken kan måske se frem til fremgang på printmarkedet i 2017, vurderer mediebureau. | Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8264358.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_31938475-version2.jpg)
Fremgang for nogle, tilbagegang for andre. Prognoserne for dagbladenes annoncesalg på print i 2017 er præget af en vis vankelmodighed, hvis man spørger kontaktdirektør hos mediebureauet Carat, Gitta Steffensen.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Digitalt annoncesalg tordner frem i USA
For abonnenter
Mediebureau venter fortsat annoncevækst i 2017
For abonnenter