Mediebureau venter fortsat annoncevækst i 2017
Tv og online annoncering klarede sig ifølge IUM bedre end ventet gennem 2016. Næste år forventes en stigning på niveau med i år.
![Foto: Morten Flarup/Polfoto/Arkiv](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8017110.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_5887547.jpg)
En vækst på 3,5 pct. særligt trukket af digitale platforme.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Annoncemarkedet tog museskridt fremad
For abonnenter