Schibsted øger omsætning takket være rubrikmarkedet
Særligt rubrikvirksomhederne i Skandinavien og Frankrig var med til at løfte Schibsteds omsætning i tredje kvartal. Omvendt er koncernens aviser presset af annoncemarkedet.
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7719900.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Schibsted.jpg)
Det norske mediehus Schibsted har meget at takke sine rubrikvirksomheder for.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Schibsted afviser frygt for Facebooks brugtbørs
For abonnenter
Schibsted køber resten af svensk udbudsportal
For abonnenter