New York Times melder om stejlt dyk i printannoncer

Seneste kvartal skar næsten en femtedel af omsætningen på printannoncer for New York Times, der til gengæld oplevede et comeback for det digitale annoncemarked.
Foto: Richard Drew/Polfoto
Foto: Richard Drew/Polfoto

Det er ikke kun i Danmark, at udviklingen på printannoncemarkedet kan give både grå hår, panderynker og søvnløse nætter for kommercielle chefer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også