Derfor er printmediernes annonceomsætning droppet
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5221455.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Dagblade.jpg)
De færreste bliver overraskede over, at printmediernes annonceomsætning er faldet over de seneste år. Men i 1. halvår af 2016 faldt printkategorierne samlet med 22 pct. baseret på mediebureauernes omsætningstal ifølge en opgørelse fra brancheorganisationen Kreativitet og Kommunikation. For dagbladene alene var faldet 27 pct.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Annoncemarkedet tog museskridt fremad
For abonnenter
Bureau: Ny teknologi svækker mediernes betydning
For abonnenter