Annoncekrisen er afblæst hos Berlingske
![Foto: Søren Bidstrup/Berlingske](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8220717.ece/ALTERNATES/schema-16_9/kvindelaeserbusinesspaaipad_soeren_bidstrup-version2.jpg)
Annoncemarkedet har budt på udfordringer for de fleste medier i 2016. Hæderkronede udenlandske medier som New York Times og The Guardian har set det digitale annoncesalg falde, mens mange danske aviser har haft en vanskelig start på året, når det kommer til printmarkedet.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Berlingske om disclaimer på artikel: Det mest ærlige
For abonnenter
Aviser frygter ikke udsigten til færre boligannoncer
For abonnenter