Annoncekrisen er afblæst hos Berlingske

Berlingske har fremgang i det digitale annoncesalg, som især bliver drevet af native advertising. Salget af printannoncer er også i bedring.
Foto: Søren Bidstrup/Berlingske
Foto: Søren Bidstrup/Berlingske

Annoncemarkedet har budt på udfordringer for de fleste medier i 2016. Hæderkronede udenlandske medier som New York Times og The Guardian har set det digitale annoncesalg falde, mens mange danske aviser har haft en vanskelig start på året, når det kommer til printmarkedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår