Christian Jensen: Vi skal tilrettelægge journalistikken digitalt

Politiken skifter digital direktør for at styrke fokus på det digitale abonnementssalg. Samtidig skal den digitale udvikling tættere på journalistikken.
Foto: Jakob Dall/Polfoto
Foto: Jakob Dall/Polfoto

Politiken ryster posen og skifter digital direktør. Ny mand på posten bliver Troels Behrendt Jørgensen, der kommer fra en tilsvarende stilling på Information og erstatter Frederik Wiedemann.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også