MediaWatch

Berlingske varsler flere relanceringer i 2016

Der kommer nye boller på den journalistiske suppe i 2016, skriver Berlingske i sit årsregnskab, der viser nedgang på både top- og bundlinje.

Foto: Per Folkver/Polfoto/Arkiv

Læserne kan forvente nye udgaver af flere Berlingske-titler i 2016. Det skriver mediekoncernen i sit regnskab, som er præsenteret i dag.

Berlingske fremlagde hovedtallene for 2015 for et par uger siden, men først i dag er hele regnskabet præsenteret. Og her skriver Berlingske Media, at der skal sættes skub i innovation og deraf følgende relanceringer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Yousee-ejer skyder gang i historisk it-projekt

Nuuday sætter nu gang i et fireårigt digitalt transformationsprojekt, der kommer til at stå koncernen i en milliard kroner. Op mod 80 pct. af de gamle systemer fra TDC-tiden skiftes ud. Investeringen skal sikre Nuudays digitale udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs