MediaWatch

Berlingske varsler flere relanceringer i 2016

Der kommer nye boller på den journalistiske suppe i 2016, skriver Berlingske i sit årsregnskab, der viser nedgang på både top- og bundlinje.

Foto: Per Folkver/Polfoto/Arkiv

Læserne kan forvente nye udgaver af flere Berlingske-titler i 2016. Det skriver mediekoncernen i sit regnskab, som er præsenteret i dag.

Berlingske fremlagde hovedtallene for 2015 for et par uger siden, men først i dag er hele regnskabet præsenteret. Og her skriver Berlingske Media, at der skal sættes skub i innovation og deraf følgende relanceringer.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs