MediaWatch

Infomedia går i alliance med norsk pendant

Det danske selskab knytter tættere bånd til norsk selskab. Målet er nye kunder og øget omsætning. En decideret fusion er der dog ingen konkrete planer om.

Terje Andersen (tv.) og Thomas Vejlemand, adm. direktør for hhv. Opoint og Infomedia

Infomedia tager et skridt mod et tættere skandinavisk samarbejde. Det sker, når det danske selskab indgår i en alliance med norske Opoint, der huserer i primært Norge og Sverige og ligesom Infomedia arbejder med medieovervågning og medieanalyser.

De to selskaber arbejder allerede sammen og leverer medieindhold til hinanden. Omkring 100 kunder får i forvejen indhold fra begge virksomheder. Det nye i den skandinaviske alliance er et mere formaliseret og et betydeligt tættere markedsmæssigt samarbejde.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Det globale bogsalg steg i 2021

Salget af bøger på tværs af fysiske og digitale salgskanaler er steget med mellem fem og ti pct. i størstedelen af de 18 lande, som indgår i en ny kortlægning af det globale bogsalg i 2021.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs