Infomedia går i alliance med norsk pendant

Det danske selskab knytter tættere bånd til norsk selskab. Målet er nye kunder og øget omsætning. En decideret fusion er der dog ingen konkrete planer om.
Terje Andersen (tv.) og Thomas Vejlemand, adm. direktør for hhv. Opoint og Infomedia
Terje Andersen (tv.) og Thomas Vejlemand, adm. direktør for hhv. Opoint og Infomedia

Infomedia tager et skridt mod et tættere skandinavisk samarbejde. Det sker, når det danske selskab indgår i en alliance med norske Opoint, der huserer i primært Norge og Sverige og ligesom Infomedia arbejder med medieovervågning og medieanalyser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også