Norsk aviskoncern taber omsætning - og løfter resultatet

Norske Amedia, der netop er blevet solgt i en stor mediehandel, kommer ud af 2015 med en kraftigt forbedret bundlinje, selvom omsætningen dykker kraftigt.
Are Stokstad, topchef i Amedia. | Foto: PR
Are Stokstad, topchef i Amedia. | Foto: PR

Det norske medieselskab Amedia, der bl.a. udgiver en række lokale dagblade i Norge, kommer ud af 2015 med er overskud før skat på 267 mio. norske kr., svarende til 213 mio. kr. Det skriver Kampanje med henvisning til Amedias årsregnskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også