MediaWatch

Børsen løfter digital omsætning i nyt solidt regnskab

Omsætningen fortsætter nedad for Børsen, men faldet er betydeligt mindre end tidligere år. Digitale dele af forretningen er i fin form, siger avisens chef.

Foto: Finn Frandsen/Polfoto/Arkiv

2015 blev et nyt solidt år for Børsen, der landede et overskud på 48,7 mio. kr. Det er en lille spids under resultatet fra rekordåret 2014.

Også omsætningen går en smule tilbage, men faldet er betydeligt mindre end tidligere år. Efter flere år med fald på tocifrede millionbeløb faldt omsætning 3 mio. kr. fra 2014 til 2015. Det viser årsrapporten fra Børsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Rapporter peger på flere triste nyheder for journalister

Flere fravælger at læse nyheder, unge mennesker opsøger dem ikke aktivt, og sociale medier har overhalet nyhedsmedier som hovedkilde for de unge til nyhederne. Branchen står med et tiltagende framenteringsproblem, og vi bliver nødt til at tale om det, lyder det fra Uffe Gardel, der har ført pennen i denne uges medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs