Ørskov: Vi ville gerne have set en større digital vækst
![Foto: Linda Johansen/Polfoto](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8298491.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_40139842.jpg)
JP/Politikens Hus er kommet ud af 2015 med et overskud på 106 mio. kr. Det er 67 mio. kr. lavere sammenlignet med året før. Forklaringen skal findes i et tungere investeringstryk i de digitale forretninger - en strategi som endnu ikke har sat sit aftryk i resultatet for 2015, forklarer adm. direktør i JP/Politikens Hus, Stig Kirk Ørskov.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Ørskov: Det er en relativt høj pris
For abonnenter