Ørskov: Vi ville gerne have set en større digital vækst

JP/Politikens Hus har investeret tungt i digitale forretninger, men det er ikke alle investeringerne, som har indfriet forventningerne, lyder det fra adm. direktør Stig Kirk Ørskov.
Foto: Linda Johansen/Polfoto
Foto: Linda Johansen/Polfoto

JP/Politikens Hus er kommet ud af 2015 med et overskud på 106 mio. kr. Det er 67 mio. kr. lavere sammenlignet med året før. Forklaringen skal findes i et tungere investeringstryk i de digitale forretninger - en strategi som endnu ikke har sat sit aftryk i resultatet for 2015, forklarer adm. direktør i JP/Politikens Hus, Stig Kirk Ørskov.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også