MediaWatch

Ørskov: Vi ville gerne have set en større digital vækst

JP/Politikens Hus har investeret tungt i digitale forretninger, men det er ikke alle investeringerne, som har indfriet forventningerne, lyder det fra adm. direktør Stig Kirk Ørskov.

Foto: Linda Johansen/Polfoto

JP/Politikens Hus er kommet ud af 2015 med et overskud på 106 mio. kr. Det er 67 mio. kr. lavere sammenlignet med året før. Forklaringen skal findes i et tungere investeringstryk i de digitale forretninger - en strategi som endnu ikke har sat sit aftryk i resultatet for 2015, forklarer adm. direktør i JP/Politikens Hus, Stig Kirk Ørskov.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs