MediaWatch

Ørskov: Vi ville gerne have set en større digital vækst

JP/Politikens Hus har investeret tungt i digitale forretninger, men det er ikke alle investeringerne, som har indfriet forventningerne, lyder det fra adm. direktør Stig Kirk Ørskov.

Foto: Linda Johansen/Polfoto

JP/Politikens Hus er kommet ud af 2015 med et overskud på 106 mio. kr. Det er 67 mio. kr. lavere sammenlignet med året før. Forklaringen skal findes i et tungere investeringstryk i de digitale forretninger - en strategi som endnu ikke har sat sit aftryk i resultatet for 2015, forklarer adm. direktør i JP/Politikens Hus, Stig Kirk Ørskov.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jyllands-Posten skærer millioner af printsider væk, nye tal gør status over tv- og streaming-forbruget, og forskere giver tips til kunstig intelligens i medievirksomheder. Vi gennemgår de saftigste historier på MediaWatch i uge 49 lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs