MediaWatch

Ekstra Bladet: Hakkie-Tikkie's priser var "måske lidt billigere"

Selvom priserne fra hollandsk indholdsbureau, som er involveret i Qureshi-sagen, med fodboldstjerner var "lidt billigere", fik det ikke EB til at studse over dem.

Foto: Linda Johansen/Polfoto/Arkiv

I løbet af over et år, fra juni 2010 til slutningen af oktober 2011, købte Ekstra Bladet 16 artikler af det hollandske indholdsbureau Hakkie-Tikkie Media.

Fire år efter den sidste artikel blev bragt, er alle 16 artikler trukket tilbage. Ekstra Bladet har konstateret, at de ikke kan verificere identiteterne på skribenterne til 14 af artiklerne. Skribenten bag de to seneste artikler, Ian Ladyman, som til daglig er fodboldkommentator på Daily Mail, nægter at have noget at gøre med de to artikler, som er bragt under hans byline i Ekstra Bladet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs