MediaWatch

Berlingske melder sig klar til flere frasalg

Berlingske Medias andel i forretninger som Netdoktor, Bilzonen og Bornholms Tidende er sat til salg i forbindelse med omlægningen af koncernen - men kun til den rigtige pris, siger konstitueret direktør.

Foto: Per Folkver/Polfoto/Arkiv

Flere forretningsgrene i Berlingske Media står til at blive afviklet. Det er en del af strategien og planen for omlægningen af mediekoncernen, der fremover skal fokusere på den publicistiske forretning i de tre hovedbrands, Berlingske, BT og Weekendavisen.

Koncernen lukkede mandag nyhedsbureauet BNB på den konto og har trukket sig fra samarbejdet med TV 2 om en ny business- og finans-tv-kanal. Men derudover er Berlingske Media klar til at sælge en række aktiviteter fra, som er sidegesjæfter i forhold til kerneforretningen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs