Berlingske melder sig klar til flere frasalg

Berlingske Medias andel i forretninger som Netdoktor, Bilzonen og Bornholms Tidende er sat til salg i forbindelse med omlægningen af koncernen - men kun til den rigtige pris, siger konstitueret direktør.
Foto: Per Folkver/Polfoto/Arkiv
Foto: Per Folkver/Polfoto/Arkiv

Flere forretningsgrene i Berlingske Media står til at blive afviklet. Det er en del af strategien og planen for omlægningen af mediekoncernen, der fremover skal fokusere på den publicistiske forretning i de tre hovedbrands, Berlingske, BT og Weekendavisen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også