MediaWatch

Fyens: "Det er et hop ud af komfortzonen"

Med et nyt magasin og app vil Fyens Stiftstidende aktivt engagere sig i udviklingen af Odense sammen med lokale samarbejdspartnere.

Et idealistisk lokalpatriotisk projekt – og ikke mindst et hop ud af komfortzonen.

Sådan opsummerer chefredaktør på Fyens Stiftstidende, Per Westergård, avisens nye magasin og app, Pindle.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs