MediaWatch

Vesterløkke: Berlingske-comeback kan give lavere priser

Overtagelsen af BNB's kunder og tilbagekomsten af Berlingske til Ritzau giver mulighed for kvalitetsløft og lavere priser, siger direktør.

Efter en kort årrække som konkurrenter er Berlingske tilbage som kunde hos Ritzaus Bureau. Samtidig overtager Ritzau kunderne fra Berlingskes nyhedsbureau, når BNB lukker 1. december.

Det vækker ikke overraskende begejstring hos adm. direktør i Ritzau, Lars Vesterløkke.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Tidligere Loud-direktør lancerer nyhedspodcast

Pengene til lanceringen af projektet er de tre måneders løn, som Rasmus Mark Pedersen fik efter at være blevet fyret fra det tidligere Radio Loud. Om et halvt år skal podcasten have økonomi til at ansætte flere medarbejdere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs