Med salget af Midtjyske Medier har Berlingskes nye ejere allerede gjort klart, at ambitionerne i Danmark nu handler om at gøre BT, Berlingske og Weekendavisen til bedre forretninger med større aftryk på mediemarkedet.
Den opgave har De Persgroep i går indsat nye danske erhvervsprofiler i Berlingskes bestyrelse til at være isbrydere på med den nye formand, Kim Graven-Nielsen, og den tidligere KMD-direktør, Lars Monrad-Gylling.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Radio- og podcastplatforme håber på mere fair konkurrence med ny støttemodel
Public Service Puljen og Innovationspuljen bliver åbnet for, at der kan søges støtte til lyd - og det er et vigtigt skridt, lyder det fra en række lydproducenter. Mens Podimo ”helt sikkert” vil søge, afventer Radio ABC og Zetland de endelige støttekriterier. Egmont ser nyt forretningspotentiale i aftalen.