MediaWatch

Erhvervsfolk skal være belgiske "fødder på landjorden" i Pilestræde

Den nye bestyrelse i Berlingske skal zoome ind på BT, Berlingske og Weekendavisen, der skal sætte sig på større bid af mediemarkedet, siger nyt bestyrelsesmedlem.

Med salget af Midtjyske Medier har Berlingskes nye ejere allerede gjort klart, at ambitionerne i Danmark nu handler om at gøre BT, Berlingske og Weekendavisen til bedre forretninger med større aftryk på mediemarkedet.

Den opgave har De Persgroep i går indsat nye danske erhvervsprofiler i Berlingskes bestyrelse til at være isbrydere på med den nye formand, Kim Graven-Nielsen, og den tidligere KMD-direktør, Lars Monrad-Gylling.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs