
I et år, hvor fusionen mellem Sjællandske Medier og Medieselskabet Nordvestsjælland er fuldendt, hæver den sjællandske udgiver overskuddet.
Sjællandske Mediers årsregnskab viser således, at resultat før skat er steget til 15,1 mio. kr. mod 13,9 mio. kr. i 2013. Omsætningen er derimod faldet en anelse fra 498 mio. kr. i 2013 til 485,7 mio. kr. i 2014.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Medieklummen: Rapporter peger på flere triste nyheder for journalister
Flere fravælger at læse nyheder, unge mennesker opsøger dem ikke aktivt, og sociale medier har overhalet nyhedsmedier som hovedkilde for de unge til nyhederne. Branchen står med et tiltagende framenteringsproblem, og vi bliver nødt til at tale om det, lyder det fra Uffe Gardel, der har ført pennen i denne uges medieklumme.